hlavička úvodní stránky

Logo závodu Logo závodu

Základní informace o trati závodu

 Pojďte se společně podívat na základní informace k trati závodu. Nejdříve se můžete seznámit s tím, jak se od Stadionu Ludvíka Daňka, kde je zázemí závodu, dostanete do prostoru startu a cíle na Hruštici. Můžete si zde dále prohlédnout na mapce plánek trati, abyste věděli kudy poběžíte při závodě a rovněž se můžete seznámit s jejím výškovým profilem.

Kudy od stadionu na start Hruštice

Na start

 Prostor startu a cíle se nachází v části Turnova s místním názvem Hruštice. Jedná se o východní okraj města, při silnici II. tř. č. 283 směrem na Semily, když na vrcholku stoupání na Hruštici za autobusovou zastávkou odbočíme z této hlavní silnice vlevo na vedlejší komunikaci vedoucí směrem do Malé Skály přes obec Rakousy. 100 m za touto křižovatkou je místo startu a cíle závodu. Je vzdáleno od Stadionu Ludvíka Daňka, kde je zázemí závodu cca 1,0 km. Cesta je znázorněna na mapce.

Klikněte na malý obrázek pro zobrazení v plné velikosti

Plánek trati závodu Hruštice

Plánek trati

 Naše krásná trať závodu vede po silnici III. tř. č. 2832 s asfaltovým povrchem. Začíná v okrajové části Turnova zvané Hruštice, kde se nachází pouze řídká zástavba rodinných domů.
 Od startu běžíme směrem pryč z města směr Károvsko. Zde opouštíme území Turnova a další obcí na trati jsou Záholice. Za nimi na 2. km odbočujeme vlevo z kopce do údolí směrem na Rakousy. Po 1,2 km dlouhém seběhu se ocitáme v údolí řeky Jizery, kde po jejím levém břehu pokračujeme do obce Rakousy. V této vísce na metě 4,5 km začíná první stoupámí dlouhé 1,0 km s vrcholem na "tunelu" (jedná se o kopec, který je prošpikován železničním tunelem). Následuje táhlé klesání s kratší rovinnou vsuvkou kolem 6. km až na metu 7,0 km. Zde se již 500 m dlouhou alejí pohybujeme po území Malé Skály. Přesně na konci eleje, u jejího posledního stromu nad žel. nádražím se nachází obrátka na 7,5 km.
 Stejnou cestou se pak vracíme zpět do Turnova na Hruštici, když v této druhé polovině nás čekají dvě stoupání. První zpět na "tunel" na metu 9,5 km. Druhé pak od 11,8 km na 13,3 km. Poté nás čekají již jen meší terénní vlnky směrem k cíli, do kterého pak na závěr vede 500 m dlouhé mírné klesání.